Aankoopvoorwaarden | Abecita

Voorwaarden


Prijzen

Wij behouden ons het recht voor van prijsverhogingen, BTW-aanpassingen, valutaschommelingen, schrijffouten, uitverkochte artikelen enz. De prijzen zijn inclusief btw (momenteel 25%).




VERZENDING

Bij een orderwaarde van meer dan 69,9 euro krijgt u gratis verzending. Bij een orderwaarde onder de 69,9 euro, zijn de verzendkosten 4,5 euro.


Leveringen

Al onze leveringen geschieden per post en postpakket. Brieven worden thuis bezorgd in uw brievenbus en een postpakket houdt in dat de artikelen worden bijvoorbeeld worden afgeleverd bij het servicepunt van de post, bijvoorbeeld een nabijgelegen postkantoor, een winkel of een tankstation in uw woonplaats. U ontvangt een SMS zodra het pakket ons magazijn verlaat. Als uw pakket wordt geleverd als postpakket, wordt ook informatie over het ophaalpunt verstuurd via SMS. De verzendkosten bedragen momenteel 4,5 euro. Bij aankopen van meer dan 69,9 euro dragen wij de kosten van de verzending.
Levertijd is 3-7 werkdagen vanaf het moment dat u uw bestelling hebt geplaatst. Mocht uw bestelling vertraagd zijn, dan nemen wij contact met u op en stellen wij een nieuwe leverdatum voor. U hebt dan het recht om uw aankoop te annuleren. Noch prijsverlagingen noch prijsverhogingen die in onze webshop worden gepresenteerd, beïnvloeden bestellingen die ons magazijn al hebben verlaten.
Tijdens uitverkoopperiodes en feestdagen kan de levertijd met 1-5 werkdagen worden verlengd. Natuurlijk beloven we dat we ons uiterste best zullen doen om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden en vragen u om begrip hiervoor.
Het pakket blijft ongeveer 14 dagen op het servicepunt liggen nadat het daar is aangekomen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de post.


Niet opgehaalde pakketten

Voor alle niet opgehaalde pakketten behouden wij ons het recht voor om de kosten van retourzendingen en verwerkingskosten (momenteel 20 euro) aan de klant in rekening te brengen. Het pakket blijft ongeveer 14 dagen op het servicepunt liggen nadat het daar is aangekomen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de post.




Ruilen

Indien u een artikel wilt ruilen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen.


Retourneren

Wanneer u shopt op abecita.com heeft u altijd recht op gratis retourzendingen. Gebruik het prepaid retourlabel dat in uw pakket wordt meegezonden. U hebt het recht om uw aankoop te annuleren en uw artikelen terug te sturen binnen 14 dagen nadat u de goederen hebt ontvangen.

Als klant heeft u het recht om de eventuele verpakking zonder kosten te openen om te controleren of het product werkt. Anders geldt het volgende: Bij retourneren bent u verantwoordelijk voor het transportrisico, d.w.z. u bent aansprakelijk voor de artikelen totdat deze aan ons zijn overhandigd door de vervoerder (bijv. Posten).


Instructies voor retourzenden

1. Registreer uw retourzending onder "Mijn pagina's" op www.abecita.com door eerst in te loggen met uw gebruikersinformatie die u via e-mail hebt ontvangen toen u uw aankoop bij ons deed. Als u de informatie mist, stuur dan een e-mail naar webshop@abecita.com

2. 2. Gebruik het online retourformulier om een retourkwestie aan te maken

3. Wanneer u uw retourzending hebt geregistreerd, noteer dan het retournummer op de pakbon die u bij uw verzending hebt ontvangen en stuur deze met de retourzending mee.

4. Verpak het producten/de producten goed, gebruik bij voorkeur de originele verpakking.

5. Plak de prepaid retourvrachtbrief op de verpakking en doe het op de post.

6. Als u iets wilt ruilen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen. Het duurt ongeveer 5 dagen voordat een retourzending bij ons binnenkomt en wordt afgehandeld.


De volgende eisen zijn van toepassing op de productkwaliteit bij retourneren en ruilen

→ Als het geretourneerde artikel is gebruikt, vuil of beschadigd is, houden we een bedrag in voor waardevermindering.

→ Labels, loodjes en andere productlabels moeten nog aan het artikel vastzitten.

→ De verpakking van de goederen moet intact zijn. Alle verpakkingsvormen en toebehoren moeten samen met het product worden geretourneerd.

→ Bij evt. retourneren van badpakken en bikinibroekjes moet de intieme bescherming intact zijn, om de retourzending goed te kunnen keuren.

→ Het is niet mogelijk om slips te retourneren omdat deze worden beschouwd als intieme producten en geen intieme bescherming hebben. Het artikel wordt naar u teruggestuurd en u betaalt zowel de retourzending als de nieuwe verzendkosten.

→ Geen enkel onderdeel mag ontbreken (bh-band of soortgelijk).


Terugbetaling

Zodra we het artikel hebben ontvangen en zien dat de staat in orde is, wordt uw geld terugbetaald via Klarna.Vragen? Neem bij vragen contact op met onze klantenservice: Tel: + 46 (0)33-23 76 23. Openingstijden zijn ma-do 09.00-14.30 E-mail: webshop@abecita.com



HERROEPINGSRECHT EN RETOUREN

Volgens de Zweedse wetgeving hebt u het recht om uw aankoop te annuleren en uw artikelen terug te sturen binnen 14 dagen nadat u de goederen hebt ontvangen. Intiemproducten vallen niet onder het herroepingsrecht, slipjes behoren tot deze categorie. Abecita accepteert het retourzenden van lingerie en badmode maar bij het terugsturen van een bikinibroekje en badpakken moet de intiembescherming intact zijn, zodat wij de retourzending kunnen goedkeuren. Het is niet mogelijk om slips te retourneren omdat deze worden beschouwd als intieme producten en geen intieme bescherming hebben.

Het artikel wordt naar u teruggestuurd en u betaalt zowel de retourzending als de nieuwe verzendkosten. Als klant heeft u het recht om de eventuele verpakking zonder kosten te openen om te controleren of het product werkt. Verder geldt het volgende: wanneer u shopt op abecita.com heeft u altijd recht op gratis retourzendingen. Gebruik het prepaid retourlabel dat in uw pakket wordt meegezonden. Bij retourneren bent u verantwoordelijk voor het transportrisico, d.w.z. u bent aansprakelijk voor de artikelen totdat deze aan ons zijn overhandigd door de vervoerder (bijv. Posten).




Klachten

Als consument heeft u het recht om een klacht in te dienen tot maximaal drie jaar vanaf de datum van aankoop, maar binnen een redelijke termijn nadat u een defect heeft waargenomen. Het is goed als u contact met ons opneemt voor een klacht voor een snellere afhandeling van de zaak. Geef uw naam en bestelnummer op en om wel artikel het gaat. De vervangende levering vindt geheel kosteloos voor u plaats.

Uw verzendkosten zullen worden terugbetaald in geval van een klacht/verkeerde levering. Artikelen die worden teruggestuurd onder rembours of navorderingen worden niet door ons opgehaald. In geval van een twist volgen wij de beslissing van de Zweedse Allmänna Reklamationsnämnd (De nationale raad voor consumentenklachten).

Bij een eventuele klacht, dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Tel: + 46 (0)33-23 76 23. Openingstijden zijn ma-do 09.00-14.30. E-mail: webshop@abecita.com




Betaalwijze

Klarna Checkout - factuur, rekeningkrediet, kaartbetaling of rechtstreekse betaling per bank. Een factuur is waar mogelijk de standaard betalingsoptie. Wanneer u akkoord gaat met de aankoopvoorwaarden in Klarna Checkout, stemt u ook in met uw betalingsverplichting als klant. Door op "aankoop voltooien" te klikken, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van Abecita. Bij betaling per factuur gelden de op dat moment van toepassing zijnde factuurvoorwaarden van Klarna; momenteel 14 dagen krediet, 6 euro aanmaningskosten en 24% rente plus de op dat moment vastgestelde rente van de Zweedse Riksbank. Klarna voldoet aan de PCI DSS-vereisten. (Payment Card Industry Data Security Standard). Meer informatie over Klarna vindt u op www.klarna.se.



Vragen?

Voor vragen over uw betaling vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met Klarna, die al onze facturatie beheert, dan krijgt u snel hulp. Klarna kan de factuur ook opnieuw naar u sturen, per e-mail of per post. Klik op de link voor volledige Klarna factuurvoorwaarden: Voorwaarden voor Klarna factuur. Als u contact wilt opnemen met de klantenservice van Klarna, kunt u deze bereiken op Tel. + 46(0) 8 – 120 120 10, maandag-vrijdag 8.30-20.00. Het is ook mogelijk om contact op te nemen via klarna.com/se/kundservice




Kortingscodes en aanbiedingen

Promoties met kortingscodes of andere promoties kunnen niet worden geactiveerd of de prijs wordt achteraf aangepast. Kortingscodes moeten bij het afrekenen worden geactiveerd voordat de aankoop is voltooid om geldig te zijn. Kortingscodes die geldig zijn voor een aankoop/een gelegenheid gelden niet langer in het geval van een retourzending en kunnen niet worden gecorrigeerd of op een ander product worden gegeven voordat de retourzending is goedgekeurd. In geval van ruilen kan een artikel dat is gekocht tegen een gereduceerde prijs alleen worden geruild voor een gelijkwaardig artikel. Het is dus niet mogelijk te ruilen voor een artikel dat gelijkwaardig is met de prijs vóór de korting. Kortingscodes zijn alleen van toepassing op artikelen met een normale prijs, tenzij anders vermeld en kunnen niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.


Uitverkoop, promoties en feestdagen

Tijdens uitverkoopperiodes en feestdagen kan de levertijd met 1-5 werkdagen worden verlengd. Natuurlijk beloven we dat we ons uiterste best zullen doen om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden en vragen u om begrip hiervoor.


Voorwaarden voor de aanbieding "3 halen, 2 betalen"

De aanbieding 3 halen, 2 betalen geldt in vastgestelde campagneperiodes voor artikelen in de uitverkoop of normale prijs. Wanneer u drie artikelen koopt, krijgt u automatisch het goedkoopste artikel gratis. LET OP: Bij retourneren van het gratis product vindt geen restitutie plaats, omdat het product nooit is gedebiteerd. Als u een artikel retourneert waarvoor u hebt betaald, maar ervoor kiest om het gratis artikel te behouden, heeft u niet langer recht op de aanbieding 3 halen, 2 betalen en wordt het gratis artikel in rekening gebracht. In geval van overselling of als een product niet op voorraad is, behouden wij ons het recht voor om uw gehele bestelling nietig te verklaren. De campagne kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.


Algemene voorwaarden Extra artikelen

In het geval van "gratis" aanbiedingen moet het gratis product bij een retourzending altijd geretourneerd worden, als uw bestelling niet meer voldoet aan de campagnevereisten. Als het gratis artikel niet wordt geretourneerd, wordt de waarde van het product in rekening gebracht als de bestelling niet voldoet aan de campagnevereisten.