Veel gestelde vragen en antwoorden | Abecita

Veel gestelde vragen en antwoorden


Hoe kan ik iets retourneren?

1. Registreer uw retourzending onder ""Mijn pagina's"" op www.abecita.com door eerst in te loggen met uw gebruikersinformatie die u via e-mail hebt ontvangen toen u uw aankoop bij ons deed. Als u de informatie mist, stuur dan een e-mail naar webshop@abecita.com

2. Gebruik het online retourformulier om een retourkwestie aan te maken. Wanneer u uw retourzending hebt geregistreerd, noteer dan het retournummer op de pakbon die u bij uw verzending hebt ontvangen en stuur deze met de retourzending mee.

3. Verpak het producten/de producten goed, gebruik bij voorkeur de originele verpakking.

4. Plak de prepaid retourvrachtbrief op de verpakking en doe het op de post.

5. Als u iets wilt ruilen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen.

Het duurt ongeveer 5 dagen voordat een retourzending bij ons binnenkomt en wordt afgehandeld.


Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retourzending?

Zodra we het artikel hebben ontvangen en zien dat de het in goede staat verkeert, wordt uw geld terugbetaald via Klarna. Terugbetalingen vinden echter plaats binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van de retourzending. Neem contact op met Klarna voor meer informatie +46 (0)8-120 120 10


Wat zijn de verzendkosten als ik bij jullie bestel?

Al onze leveringen geschieden per post en postpakket, de verzendkosten bedragen momenteel x euro. Bestellingen boven xx euro zijn echter vrachtvrij.


Hoe lang duurt mijn levering?

De goederen die u bestelt zijn op voorraad en er zijn geen naleveringen. De levering is bij u binnen 1-4 werkdagen nadat de bestelling werd geplaatst.


Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?

Bestellingen gemaakt op werkdagen voor 13.00 uur verpakken we zodra de aankoop is voltooid. Heeft u een bestelling geplaatst na 13.00 uur kunnen wij u helpen met een evt. annulering van bestellingen.

Neem contact op met onze klantenservice dan helpen wij u.

Telnr: +46 (0) 33 23 76 23, Openingstijden zijn ma-do 09.00-14.30 uur


Welke maat moet ik kiezen?

U vindt het antwoord op uw vragen over maten in onze BH-gids.


Ik heb een aanbiedingscode gekregen, hoe activeer ik deze?

De aanbiedingscode wordt ingevuld wanneer u bij de kassa komt.